katjeopreis.reismee.nl

Chile here I am

Ik ken het afscheid nemen op Schiphol maar al te goed, des te bizar was het om eens aan de andere kant van de douane te staan. Fijn dat julie er waren.

Mijn reis begon met een half uur vertraging naar Madrid en toen het personeel zich totaal geen zorgen leek te maken of ik mijn aansluiting ging halen, had er al een lampje moeten gaan branden. Eenmaal aangekomen in Madrid waren er maar liefst acht vluchten naar Santiago de Chille maar maar een met een vertraging van 2 uur. De mijne. Geeft niet, lekker lezen, wachten, ik heb immers drie maanden. De twee uur werden vier en uiteindelijk een geannuleerde vlucht. Dus met zijn allen achter de ene meneer van LAN aan, want als je in Spanje geen spaans spreekt, heb je pech, en een bus in. Op naar een hotel in de middle of nowhere. To make a long story short heb ik de nacht doorgebracht in Madrid en de volgende dag met veel heen en weer en vooral een gebrek aan informatie een vlucht gekregen naar Chili. Daar landde ik met maar liefst 16 uur vertraging om 2 uur s'nachts.

In Santiago wachtte Alex (inmiddels slapend) op me in het hostel. Fijn een broer, een bed, en vakantie!

Van Santiago heb ik helaas weinig mee gekregen, want na een reis van 33 uur en ik denk voor mijn druktemakerij ernatoe, was mijn lichaam even klaar. Ik heb vooral geslapen en gegeten en nu voel ik me weer het mannetje!

Gisteravond(zondag) zijn we aangekomen in Valpo(Vaparaiso). Deze UNESCO world herritage stad is indrukwekkend mooi, maar nog echt geaard ben ik niet.

Ik heb er nu een kleine week opzitten hier in Chile en moet nog steeds een beetje wennen. Het land is heel anders dan ik dacht en vooral zoveel groter. Natuurlijk had ik me wel gerealiseerd dat het land groot is, maar er niet bij stil gestaan dan alle steden ook echt groot zijn. Ik had toch eerder bedacht dat ik na Santiago kleinere dorpjes zou tegenkomen, maar ook alle steden langs de kust zijn groot.

Wat het plan is weet ik niet, niet Alex en mijn sterkste kant: het nemen van beslissingen...Maar zeer binennkort richting surf.

Denk aan jullie,

heel veel liefs x katje

Reacties

Reacties

marlies

Wat een verhaal cutie!
Volgende keer; bel mij of jelle dan helpen we je vertalen ;-) hihi Super spannend wat komen gaat, kijk uit naar je verhalen en hoe je het vind! Jij/jullie zijn ons proefkonijnen daar, als het bevalt, volgen wij hopelijk ooit, snel, binnenkort! DIKKE KUSSSSSS

Nadia

Hee lieve!
Wat fijn dat je je weer helemaal fit voelt. Nu kan het genieten gaan beginnen! Doe je een dansje voor me met een cocktail in je hand en je voetjes in het zand? Aaah jaloers. Het is in Leiderdorp volgens mijn telefoon op dit moment -9. Fietsen is naar, bevroren neus enzo, je kent het wel :). Dus geniet ook voor ons!! En als het hier lekker weer wordt, kom je al weer terug. Top geregeld. Love you X

je moeder

He wat fijn om zo uitbudig en eidelijk het verhaal over je lange heenreis te lezen; hopelijk gaat het nu soepeler...
Ik hoop dat jij niet meer ziek bent en heel veel moois gaat meemeken.

Kus, wij missen jouw en zullen jullie nog meer missen op papis verjaardag zondag as!

Mami ( beter dan: je moeder)

Dikke knuffel!

Gaap

Hahahaha! Je moeder schrijft: hahaha Sorry, moest ik even heel hard om lachen ;) lief.

Liefjeeeeee!
Je bent alweer een week weg! halloooo! raar.
Net pas je stukje gelezen maar vanaf nu zit ik eerste rij, want je staat in mn bladwijzerbalk :)

Keep us posted en vergeet niet dat we aan je denken!!

Be safe, liefs en kussen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!