katjeopreis.reismee.nl

Bye bye Guatemala

Tikal en Flores;  Flores is een pittoresk klein stadje op een eilandje, met kleurrijke huizen, een gaaf hostel en goedkoop straateten. Geheel anders dan de Nederlandse overheid doet geloven, voelt het heel veilig en kalm.  Maar vooral is Flores de hop  naar Tikal te gaan. Helaas vertrekt de sunrise tour zo laat dat de sun als is gerisen, maar het was toch bewolkt. Tikal is prachtig indrukwekkend en kalm. Vol met aapjes vogels en andere jungledieren. Misschien was het gaafste nog dat als je precies tussen de twee grootste tempels gaat staan en in je handen klapt  eEn bijzonder geluid weerkaatst van de tempel een soort dierengeluid.  In Flores ook veel leuke mensen ontmoet, vele die een andere kant op gaan en een paar die ik in Utila weer heb ontmoet. En een Duits meisje met wie ik een date heb in Nicaragua. ik was mijn bikini, niet terwijl ik hem aanhad, kwijt geraakt in San Pedro. Nu heb ik een van haar en meeten we weer later. Super leuk!  Vanuit Flores kon ik terug naar Guatemala stad of via Livingston om uiteindelijk naar Honduras te reizen. Ik ben via Guatemala stad gereisd om daar wat kennissen op te zoeken en even helemaal niks te doen.ezeld getrakteerd op een kamer en elke dag normale dingen gedaan zoals koken, wassen en filmpjes kijken. Heerljjk! Een soort vakantie van het reizen. Na Iets langer te zijn gebleven  dan gepland ben ik zaterdagochtend  alsnog naar Livingston vertrokken. Daar was een vriend van me aan het wachten op min, super leuk om samen naar Utila te vertrekken. Vanwege Semana Santa, of zoals ze op Utila ook wel 'hell week' zeggen, hebben we een shuttle bus( die os behoorlijk heeft genaaid) genomen in plaats van een trip met 30 chicken bussen. Voor mij voor veel slapen en niet ziek worden op bus en boot kwamen we na 14 uur uitgeput op Utila aan. 

Reacties

Reacties

Kaaskop Renée

Mooi man, klinkt goed! Bikini-uitwisselprojecten met Duitsers en een "vakntie van een vakantie" (gvd wat asociaal). Genietze waif en ik spreek je snel weer! KUS

Kaaskop Renée

Oja: foto's?!

Ruby

Lekker bezig Katje! Dus je was even aan vakantie toe ;)
Hier alles goed binnen en buiten buik.
Kuskus

Katje

Ik weet het foto's ik kom er maar niet aan toe om ze uit te zoeken, doe snel mijn best!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!